ابزار رایگان وبلاگ

ناراحتی نایب‌رییس بانوان فوتبال از نتیجه تیم ملی در بنگلادش شجاعی: مشکلاتی هست که نمی‌توانم عنوان کنم
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

 

نایب‌رییس بانوان فدراسیون فوتبال می‌گوید، اگر بازیکنان اصلی به مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در بنگلادش اعزام می‌شدند، نتیجه‌ای بهتر رقم خورده بود.به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فریده شجاعی با ابراز ناراحتی از نتیجه تیم‌ ملی بانوان فوتبال در بنگلادش گفت: درد و دل و ناراحتی زیادی دارم. این تیمی نبود که پیش‌بینی می‌کردیم به مسابقات قهرمانی آسیا برود.

اگر بازیکنان اصلی به این مسابقات می‌رفتند، نتیجه آن چیزی نمی‌شد که حالا رقم خورده است. مشکلاتی وجود دارد که نمی‌دانید و نمی‌توانم آنها را عنوان کنم. مطمئن باشید که حق با من است.

دو بازیکن اصلی ما انضباطی شدند و به این مسابقات نرفتند؛ چون اخلاق بیشتر از هر چیز دیگر برایمان اهمیت دارد.نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال ادامه داد: فرشته کریمی و نیلوفر اردلان پایه‌های فوتبال و فوتسال ما هستند اما به هر حال موافقت نشد که به این مسابقات بروند. گفتند که فرشته مصدوم است اما اگر مصدوم بود چطور به بازی پرسپولیس رسید؟ من هم کوتاه آمدم چون فوتسال هم مسابقات مهمی را در پیش دارد.وی درباره لیگ فوتسال بانوان هم گفت: همیشه گفته‌ام وقتی پرسپولیس و استقلال وارد حوزه بانوان در فوتبال و فوتسال شوند، لیگ وجهه دیگری پیدا می‌کند. این که آقای رویانیان برای دیدن بازی به سالن آمدند، باعث انگیزه بازیکنان است و دلگرمی آنها را در پی دارد. امیدواریم بتوانیم این دو تیم را در بخش بانوان داشته باشیم.شجاعی اظهار کرد: سعی داریم لیگ را سال به سل بهتر کنیم و از مشکلات سال گذشته درس بگیریم. نمی گویم که لیگ کامل بوده است. به طور مثال ضعف‌هایی در بخش داوری داشتیم اما امکانات همین است و سعی می‌کنیم شرایط را بهتر کنیم.نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال درباره برنامه فدراسیون برای تیم قهرمان فصل هم گفت: اگر مسابقات باشگاه‌های آسیا برای فوتسال بانوان راه‌اندازی شود، حتما تیم قهرمان و نایب‌قهرمان را به این رقابت‌ها اعزام خواهیم کرد و اگر تورنمنت بین‌المللی هم پیش رو باشد، تیم قهرمان لیگ در اولویت است.وی در پاسخ به این پرسش که آیا دو هفته باقی مانده از لیگ فوتسال بانوان پس از مسابقات تیم ملی در آسیا برگزار خواهد شد، گفت: در جمع‌بندی با مربیان قرار شد که بازی‌ها به صورت فشرده و پیش از اعزام تیم ملی به کره برگزار شود.

 

 



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان