ابزار رایگان وبلاگ

وداع تلخ ایران با جام جهانی 2014 اما امید برای جام بعد
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

ایران با وجود شایستگی هایش از برزیل خداحافظی نمود.اما یادمان نرود بعد از جام جهانی قبلی و تیمی که نا امیدانه بازیهایش را دنبال می نمودیم ورود مجدد ما به جام و بازیهای این تیم در برابر نیجریه و آرژانتین مانند معجزه می ماند و مسلما معجزه گرمان کیروش را نیز نباید از یاد ببریم زیرا ما استاد از دست دادن معجزه گرانمان هستیم .

یادمان باشد که 4 سال دیگر هم باید برای حضور در جام جهانی بعدی و نمایشی قدرت شاید به مانند تیم والیبال آماده باشیم .ما نشان دادیم با داشتن مربی آگاه و بروز و با امکاناتی بسیار کمتر از سایر تیم های هم گروهیمان نیز شایسته هستیم .نتایج سایر تیم های آسیایی را با هزینه های گزافی که می پردازند، ببینیم .

ما ادعا می کنیم توان پرداخت هزینه مربیمان را نداریم و این گفتمان برای همه ملت ما بسیار تلخ است.این غرور ملی یک ملت است که حاضر نیستیم برایش هزینه کنیم.

انتظار داریم با مربیان درجه دو و امکاناتی ضعیف و بدون بازی تدارکاتی مناسب آرژانتین ، بوسنی و نیجریه ای را که به خوبی هزینه می کنند و برای هر روزشان برنامه منسجم دارند ببریم .این بیشتر مانند توهم است.به نظر من همین نتایج هم شاهکاری ناشی از جنگندگی ملی بازیکنان و هوش مربیمان بوده است .

اکنون حداقل کار فدراسیون و وزارت ورزش حفظ همین داشته هایی است که تا 2 سال پیش نداشتیم .بیایید این حداقل شادی را هم از مردم کشورمان دریغ ننمائیم.

جندی شاپور البرز تیر 93



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



           

درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان