ابزار رایگان وبلاگ

نگهبانان کهکشان، پرفروش‌ترین فیلم هفته گذشته آمریکای شمالی
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) که بر اساس یکی از داستان‌های مصور مارول کامیکس ساخته شده، در نخستین تعطیلات آخر هفته نمایش خود، در صدر جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

این محصول کمپانی فیلمسازی دیزنی و مارول استودیوز در تعطیلات آخر هفته گذشته ۹۴ میلیون دلار فروش داشت و توانست رکورد فروش بلیت در ماه اوت را جابجا کند.

این فیلم همچنان در جدول بهترین آغازگران پرفروش‌های سینمای آمریکایی شمالی در سال ۲۰۱۴ پس از ترانسفورمرها (۱۰۰ میلیون دلار) و کاپیتان آمریکا (۹۵ میلیون دلار) در رده سوم جا گرفت.

این فیلم ابرقهرمانی با حضور شخصیت‌های کمتر شناخته شده نسبت به داستان‌های دیگر مارول، توانست هفته گذشته فیلم علمی -تخیلی لوسی را جا بگذارد و صدرنشین شود.

فیلم "بلند شو" (Get On Up) که زندگی جیمز براون، خواننده فقید موسیقی سول را به تصویر کشیده، در رده سوم قرار گرفت.

در نگهبانان کهکشان زوئی سالدانا و کریس پرت بازی می کنند و وین دیزل و بردلی کوپر از صداپیشگان این فیلم هستند. 

کمپانی فیلمسازی مارول استودیوز از زمان پایه گذاری در سال ۱۹۹۳ بسیاری از داستان‌های مصور مارول کامیکس از جمله مرد عنکبوتی، اکس من، هالک و مرد آهنین را به فیلم و انیمیشن تبدیل کرد که بیشتر آنها از پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان بودند.

این شرکت فیلمسازی که از سال ۲۰۰۹ زیرمجموعه کمپانی دیزنی شد، قرار است دومین قسمت نگهبانان کهکشان را تا سال ۲۰۱۷ تولید کند.

فیلم‌های بعدی این شرکت قسمت دیگری از رشته فیلم‌های انتقام‌جویان (The Avengers) و مرد مورچه‌ای (Ant-Man) است که هر دو سال آینده به نمایش در می‌آیند.

فیلم‌های مرد عنکبوتی ۲ و قسمت دیگری از اکس من که امسال به نمایش در آمد از پروفروش‌ترین فیلم‌های سال بودند. 

bbc news



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان