ابزار رایگان وبلاگ

شکایت استالونه از شرکت فیلمسازی برادران وارنر
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

سیلوستر استالونه از شرکت فیلم‌سازی براداران وارنر بابت سهمی که معتقد است بابت فیلم مرد خرابکار (Demolition Man) به او بدهکار است، شکایت کرد.

 

آقای استالونه می‌گوید که این فیلم که محصول سال ۱۹۹۳ است، دست‌کم ۱۲۵ میلیون دلار فروش کرده و طبق قرارداد ۱۵ درصد از این مبلغ متعلق به او است.

در شکایت‌نامه استالونه شرکت فیلم‌سازی "به طور رسوایی طمع‌کار" نامیده شده و او گفته که شرکت برداران وارنر "بدون هیچ دلیلی" برای سال‌ها "روی پول او نشسته است."

 

شرکت برادران وارنر تا کنون پاسخی به این شکایت نداده است.

طبق مدارک، وکلای آقای استالونه در سال ۲۰۱۴ از برادران وانر شکایت کردند، اما این شرکت فیلم‌سازی گفت که فیلم ۶۶ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار ضرر کرده و به همین دلیل نباید مبلغی بپردازد.

با این حال و به دنبال پیگیری آقای استالونه، شرکت برادران وارنر آوریل ۲۰۱۵ چکی به مبلغ ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار برای او فرستاد.

در شکایت‌نامه استالونه نوشته شده است: "برادران وارنر برای سال‌ها روی پول شرکت ماربل روژ (متعلق به استالونه) نشسته است و بدون هیچ توجیهی به خودش گفته که نیازی نیست سهم شرکت ماربل روژ را بدهد."

در این شکایت‌نامه که در دادگاه عالی لس‌آنجلس ارائه شده، آقای استالونه خواهان گرفتن طلبش به همراه سود آن و خسارت‌هایش طی این مدت شده است.

سیلوستر استالونه و وسلی اسنایپس نقش‌های اصلی فیلم مرد خرابکار را بازی کردند. داستان فیلم در مورد یک پلیس و یک خلافکار است که منجمد می‌شوند اما در آینده و در دنیایی عاری از جرم به زندگی باز می‌گردند.



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان