ابزار رایگان وبلاگ

غافلگیری در جوایز گلدن گلوب ۲۰۱۹
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

در حالی که پیش‌بینی می‌شد لیدی گاگا برنده جایزه بهترین بازیگر زن گلدن گلوب ۲۰۱۹ شود، این جایزه به گلدن کلوز رسید.

مراسم اهدا جوایز گلدن گلوب ۲۰۱۹ که شامگاه یکشنبه ۱۶ دی در بورلی‌هیلز واقع در ایالت کالیفرنیای برگزار شد، از ابتدا تحت تأثیر حضور لیدی گاگا، ستاره مشهور آمریکایی بود. اما در نهایت برنده جایزه بهترین بازیگر سینما در این مراسم گلدن کلوز ۷۱ ساله بود. او به دلیل ایفای نقش خیره‌کننده در فیلم «همسر» به کارگردانی سینماگر سوئدی بیورن رونگه به این جایزه ارزنده دست یافت.

رویداد مهم دیگر در مراسم یکشنبه شب برنده شدن رامی مالک برای بازی در فیلم «راپسودی بوهمی» (یا «حماسه کولی») به کارگردانی مشترک برایان سینگر و دکستر فاچر بود. داوران جایزه بهترین بازیگر مرد را به دلیل بازی این هنرپیشه جوان آمریکایی مصری‌تبار در نقش فردی مرکوری به او اهدا کردند.

خود فیلم «راپسودی بوهمی» نیز جایزه بهترین فیلم را کسب کرد. داستان این فیلم روایتی از زندگی فردی مرکوری، خواننده افسانه‌ای بریتانیایی در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ میلادی است.

گلدب گلوب که جایزه منتقدان انجمن مطبوعات خارجی هالیوود است معمولا به عنوان سکوی پرتابی برای کسب جوایز اسکار به شمار می‌رود. به همین دلیل بسیاری از منتقدان از هم اکنون رامی مالک را برنده جایزه آتی بهترین بازیگر و فیلم راپسودی بوهمی را شایسته برنده شدن در اسکار بعدی می‌دانند.

«کتاب سبز» اثر پیتر فارلی جایزه بهترین فیلم کمدی موزیکال گلدن گلوب را از آن خود کرد و فیلم «رُما» (رم) از مکزیک به کارگردانی آلفونسو کوارون به عنوان بهترین فیلم خارجی برگزیده شد.

در بخش جوایز سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی نیز جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی به «آمریکایی‌ها» اثر جو وایزبرگ رسید. «ساندرا اوه» جایزه بهترین بازیگر زن را به خاطر بازی در سریال «کشتن ایو» دریافت کرد و ریچارد مَدِن برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در سریال «بادی‌گارد» شد.

جوایز گلدن گلوب نخستین بار در سال ۱۹۴۴ برای ساخته‌های تلویزیونی ایجاد شد، اما بعدها در آن جوایز مختلف سینمایی نیز در نظر گرفته شد.



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت21:48---21 بهمن 1397
وبلاگ خوبی دارید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان