ابزار رایگان وبلاگ

آلوده ترين مناطق موجود در هتل ها
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

 به گزارش رويترز از اين به بعد شايدزمانی که شما در یک هتل اقامت مي كنيد،  بخواهید اقدام به آوردن قوي ترين  ضد عفونی کننده هاي دست نماييد.

مطالعه بر روی میزان آلودگی در اتاق های هتل ها توسط دانشگاه هوستون و انجمن میکروب شناسی آمریکا ارائه شده است، نشان مي دهد که دو مورد از آلوده ترین اقلام موجود در اتاقهاي هتلهاکنترل از راه دور تلویزیون و سوئیچ  روشن خاموش لامپ و بالین مي باشد.
 
اين آلودگي به همان شدت آلوده گي سطوحي، مانند صندلی توالت حمام و روشويي مي باشد .
 
نكته نگران كننده اين گزارش مرتبط با  این  مطلب بود که برخی از بالاترین سطوح آلودگی در ارتباط با اقلامي است كه براي خانه داري و تمييز نمودن سطوح استفاده مي شود چون اسفنج و اسكاج .اگر این آیتم ها آلوده  شوند،  می توانند منجر به آلودگی متقاطع اتاق، و يا آلودگي تمامي قسمتهاي هتل ها گردند.
 
محققان اقدام به نمونه برداری و تست سطوح کل باکتری ها و باکتری های مدفوع  در 18 سطح مختلف در هر اتاق هتل،نموده اند كه نتيجه آن وجود  باکتری های مدفوع در 81 درصد از تمام سطوح ذكر شده است.
 
 


Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان