ابزار رایگان وبلاگ

مهاجرت یک سوم پی سی داران به سوی تبلت و گوشی هوشمند
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

tablet vs pc

شاید زمان آن فرارسیده باشد که مالکان فکری به حال پی سی های قدیمی خود کنند چرا که عصر غلبه پی سی گذشته و کاربران به سوی تبلت و گوشی های هوشمند می روند.به گزارش علم پرس؛ مطابق جدیدترین تحقیقات انجام شده بیش از یک سوم پی سی کاران به سوی ابزارهای جدید کوچ کرده اند.NPD Group گزارش داده کاربران پی سی به کوچ خود از پی سی به سوی ابزارهای موبایل ادامه می دهند. بر این اساس ۳۷ درصد از مشتریانی که روی آنها تحقیق شده اطلاعات و دیتای خود را از روی پی سی به گوشی هوشمند و تبلت منتقل کرده اند.دو عامل اصلی نقل و انتقال در این رابطه مرورگر ها و فیس بوک است که نشان می دهد کاربران به سوی ابزارهای موبایل کوچ کرده اند. در همین حال ۲۷ درصد از صاحبان گوشی های هوشمند و تبلت، استفاده از مرورگر و فیس بوک روی دسکتاپ و لپ تاپ را کاهش داده اند. در این آمار ۲۷ درصد از کاربران تبلت دار گفته اند کمتر به دسکتاپ خود برای مرور وب مراجعه می کنند و نیز ۲۰ درصد نیز کمتر از پی سی برای فیس بوک استفاده می کنند.پی سی همچنان پادشاه است و وقتی بحث وب می شود ۷۵ درصد از صاحبان پی سی از آن استفاده می کنند و در مقابل ۶۱ درصد از کاربران گوشی های هوشمند و ۵۳ درصد کاربران تبلت اینترنت را با مرورگرهای خود نگاه می کنند.در مورد فیس بوک باید گفته شود ۶۳ درصد همچنان با پی سی وصل شده و در مقابل ۵۵ درصد از مالکان گوشی های هوشمند و ۳۹ درصد کاربران تبلت فیس بوک بازی می کنند.این موضوع فقط محدود به گوشی های هوشمندو تبلت نمی شود و کاربرانی که از طریق تلویزیون به اینترنت وصل می شود نیز جذب این داستان شده اند. ۲۱ درصد از مالکان تلویزیونهای اینترنت دار گفته اند از پی سی خود به تلویزیون (برای دیدن ویدئو و سرویس های استریمینگ مانند نت فلیکس، هولو و آمازون) سوئیچ کرده اند.این موضوع روی صنایع مرتبط نیز اثر بخشی خود را داشته است. پی سی سازان می دانند که کسی تبلت و گوشی هوشمند خود را به نفع پی سی رها نخواهد کرد. به همین خاطر انگیزه به روز رسانی پی سی در بین پی سی کاران کمتر شده است.
این واقعیت هم وجود دارد که دنیای تبلت و گوشی هوشمند مانند پی سی و لپ تاپ سود ندارد. بحث گیم نیز خیلی در آینده مهم خواهد شد. گیم بازی روی فیس بوک و تخصیص نسخه های ویژه روی تبلت و گوشی هوشمند به سازندگان بر می گردد که اگر چنین استراتژی را تسریع بخشند، ممکن است تحولات زودتر از حد تصور پیش رود.



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان