ابزار رایگان وبلاگ

دوربین فیلمبرداری ضد آب و ضربه
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

 

شرکت سونی از دوربین فیلمبرداری ضد آب، ضد ضربه، ضد گرد و غبار با صفحه نمایش سه اینچی رونمایی کرد.به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هندی کم ضد آب HDR-GW66VE‌ قادر به فیلمبرداری یک ساعته در عمق 10 متری آب است.این دوربین علاوه بر خاصیت ضد آب، از خاصیت ضد گرد و غبار، مقاوم در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع 1.5 متری و تحمل دمای منفی 10 درجه سانتیگراد برخوردار است.وضوح تصویری دوربین 1080 پیکسل (50 فریم در ثانیه) و با امکان تهیه تصاویر 20 مگاپیکسلی است؛ تصاویر با کمک لنزهای F1.8-F3.4G‌ و حسگر عقب 4.6 میلیمتری Exmor R CMOS تهیه می شود.امکان زوم کردن با کمک لنزهای نوری 10X در کنار استفاده از حالت لرزشگیر دست از دیگر امکانات این دوربین است.تصاویر بر روی میکرو کارت SD/SDHC/SDXC یا میکرو کارت حافظه ذخیره می شود؛ باتری دستگاه نیز پس از هر بار شارژ کردن تا دو ساعت کارآیی دارد.

 

هندی کم HDR-GW66VE از ماه ژوئن (اواسط خرداد) به بازار عرضه می شود، اما سونی هنوز قیمت دقیق این محصول را اعلام نکرده است.



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان