ابزار رایگان وبلاگ

تاج قهرمانی فوتسال مردان ایران:انتقام بانوان از ژاپن گرفته شد!
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

 Members of the Iranian men’s futsal team win the gold medal at the final match with Japan at the Songdo Global University Campus Gymnasium in Incheon, South Korea, on July 6, 2013.

تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست پرگل تیم‌های عراق، امارات، چین و تایلند، به فینال مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا رسید تا برای رسیدن به عنوان قهرمانی، به مصاف ژاپن برود.بهگزارش «تابناک»، ایران در فینال مسابقات که صبح امروز شنبه برگزار شد، توانست با نتیجه 5 بر 2 ژاپن را شکست  و مدال طلای این دوره از بازی‌های  آسیایی را به خود اختصاص بدهد. تماشاگران ايراني در سالن حضور داشتند و با طبل بازيکنان ايران را تشويق مي‌کردند. اين موضوع سوژه عکاسان کره‌اي شده بود.در سالن برگزاري اين بازي ساير ورزشکاران ايراني از جمله شطرنج‌بازان و بانوان فوتسالي حضور داشتند.

Asian giants seal Futsal spots

اين دو تيم تاکنون 19 بار رو در روي يکديگر قرار گرفته بودند که ايران توانسته بود در 13 ديدار به برتري برسد و 3 بازي به تساوي کشيده شده بود و 3 بازي هم واگذار کرده بود. با اين برد ايران توانست چهاردهمين برد خود را مقابل ژاپن به دست آورد و براي چهارمين بار پياپي عنوان قهرماني بازي هاي اسيايي داخل سالن را کسب کند.سرمربي تيم ملي روز گذشته پس از شکست بانوان مقابل ژاپني‌ها در فينال اعلام کرد که مردان انتقام اين شکست را خواهند گرفت و به اين ترتيب ايران توانست انتقام شکست روز گذشته بانوان مقابل چشم‌بادامي‌ها را بگيرد.  

 

 

 



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان