ابزار رایگان وبلاگ

پورمحمدی به کیهان پاسخ داد
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

هفته‌نامه "متن"به خبر منتشر شده در روزنامه کیهان درباره این مجله واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا به نقل از آفتاب، علی پورمحمدی مدیرمسئول هفته‌نامه متن در یادداشتی کوتاه خطاب به حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، نوشت: «از تذکر صمیمانه و دلسوزانه جنابعالی متشکرم؛ رئیس‌جمهور سابق و محبوب شما همواره می‌گفت: «به دریای اراده ملت بپیوندید». به فرمایش امام (ره) اگر میزان رأی ملت است، لطفا خود را با این میزان موزون کرده، سپس به دریای اراده ملت بپیوندید! ملت ایران بزرگ است و آغوشش همواره گشوده.»

پورمحمدی در پایان آورده: «از خداوند متعال برای خود و شما خیر، اصلاح و غفران طلب می‌کنم. انه ولی التوفیق.»

گفتنی است علی پورمحمدی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم و دانش‌آموخته دوره دکتری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) است. وی هم‌اکنون و پس از طی دوره دکتری «فلسفه غرب» در دانشگاه وین اتریش، عضو هیات علمی گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی (ره) تهران است.

به گزارش ایسنا، کیهان دیروز نوشت: «هفته‌نامه «متن» به مدیرمسئولی «علی پورمحمدی» که مهر 1391 در آستانه شکل‌گیری رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری با استخدام تیمی از خبرنگاران مجلة «همشهری ماه» به راه افتاده بود عملا تعطیل شده است و به جای آن یک ضمیمه غیرقانونی به نام «حاشیه» (بدون درج نام مدیرمسئول) منتشر می‌شود! این هفته‌نامه که هدف مدیرمسئول آن از انتشارش حمایت از کاندیداتوری برادرش در انتخابات بود، اکنون با چاپ این ضمیمه غیرقانونی رویکردی فرصت‌طلبانه را برگزیده است؛ تا جایی که در پی تبرئه سران فتنه و زمزمه بازگشت آنان به قدرت است.

 

لینک مطلب کامل:

پورمحمدی به کیهان پاسخ داد

 



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان