ابزار رایگان وبلاگ

فیلمهای علمی تخیلی به حقیقت می پیوندند:انسان ماشینها در راهند 1
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

انسان ماشینها-جندی شاپور البرز

اندام هیدرولیک برای کمک به انسانها کاربردی می شوند.بار ها در فیلمهای علمی تخیلی و یا کارتونها  شاهد این وضوع بوده ایم ولی اکنون علم در حال به واقعیت رساندن رویاهای ژول ورنی ماست.XOS 2 اسکلت خارجی است که اجازه می دهد تا کاربران معمولی براحتی صدها بار شنا بروند. اندام های هیدرولیک باعث قدرتمند شدن سربازان برای حمل تجهیزات ،صرفه جویی در انرژی و قدرت جنگ آوری بیشتری خواهد شد.این اسکلت خارجی برای مشاغل نیازمند قدرت (ماهیچه های اضافی) و نیازمند صرف انرژی بالا مفید خواهد بود.بطور حتم در مدتی کوتاه شاهد استفاده پرستاران ،نیروهای امداد،آتشنشانان و سربازان و تمامی گروهاهی هدف ،از این ابداعات خواهیم بود.
 اما شرکت آمریکایی ریتون (یک منبع نظامی بزرگ بین المللی)XOS 2 را فقط برای یک هدف توسعه داده است: سربازان آینده.نظامیان با این وسیله براحتی تا 100 پوند(حدود45.35kg)را براحتی چندین بار بلند می نمایندو این امکان برای سربازان ایجاد می گردد که براحتی  منابع، مهمات سنگین، سربازان زخمی و یا همکاررا حمل نمایند. درحقیقت این وسیله یک انسان معمولی را 17 بار قویتر می سازد.بر طبق گزارشات این فن آوری جدید در طی سه تا پنج سال آینده  در میدان جنگ استفاده خواهد شد.

ادامه دارد

 



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان