ابزار رایگان وبلاگ

در شعبه 7 بازپرسي دادسراي گرگان:سومين جلسه تفهيم اتهام الهه موسوي امروز تشكيل مي شود
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی
سبزپرس- گروه تشكلها و رسانه ها: در پي شكايت اداره نشر ارزشهاي دفاع مقدس از الهه موسوي به دليل اطلاع رساني از تخريب جنگل ناهارخوران براي ساخت موزه دفاع مقدس،‌اين خبرنگار فعال محيط زيست در استان گلستان، امروز براي سومين روز پياپي در شعبه 7 بازپرسي دادسراي گرگان حاضر شد.

 

به گزارش سبزپرس، الهه موسوي در چند ماه گذشته گزارش هاي خبري و تصويري متعددي از تخريب اكوسيستم جنگلي در ناهارخوران در رسانه هاي ملي و استاني منتشر كرده بود كه اين اقدام او بارها از سوي دهها خبرنگار ديگر در سطح ملي در ديگر رسانه ها پيگيري شد اما حالا او به تنهايي متهم به نشر اكاذيب از تخريب جنگل و ... است.

موسوي از فعالان رسانه اي در عرصه محيط زيست ايران است كه اكنون سردبيري هفته نامه سليم در گرگان را نيز عهده دار است. او پيش از اين و در زماني كه زنده ياد ياسر انصاري،‌ بنيانگزار پايگاه خبري سبزپرس در قيد حيات بود، به مدت 1.5 سال سردبير پايگاه خبري سبزپرس نيز بوده و بسياري از موارد تخريب جنگل و اكوسيستم هاي تالابي به وي‍ژه در استان گلستان را پيگيري و رسانه اي كرده است.

بدون شك بارزترين فعاليت هاي رسانه هاي الهه موسوي گزارش هاي وي از تخريب جنگل هاي گلستان به وي‍ژه پارك ملي گلستان و بررسي علل سيل هاي ويرانگر در اين استان بوده كه نقش عمده اي در آگاهسازي افكار عمومي و جلب توجه مديران و مسئولان متولي داشته است.



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان