ابزار رایگان وبلاگ

حریفان ایران در لیگ جهانی والیبال
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

 خبرآنلاین: گروه بندی لیگ جهانی والیبال در نشست هماهنگی این رقابت ها در شهر لوزان سوییس برگزار شد و تیم ملی والیبال کشورمان حریفان خود در این رقابت ها را شناخت. روابط عمومی فدراسیون والیبال با اعلام این خبر عنوان کرد که  لیگ جهانی والیبال سال 2013 برای نخستین بار در تاریخ این مسابقات با حضور 18 تیم و در سه گروه شش تیمی برگزار خواهد شد و گروه بندی دور مقدماتی این رقابت ها بر اساس رده بندی جهانی تیم های شرکت کننده است.
تیم ملی ایران (WR14)در گروه دوم این رقابت ها با تیم های روسیه (WR2)، ایتالیا(WR3)، کوبا،(WR6) صربستان(WR7) و آلمان (WR10)همگروه شد و تیم های برزیل(WR1)، لهستان(WR4)، ایالات متحده(WR5)، بلغارستان(WR8)، آرژانتین(WR9) و فرانسه (WR16)در گروه اول قرار گرفتند.
تیم های کانادا(WR18)، کره جنوبی(WR22)، فنلاند(WR31)، هلند (WR41)و دو تیم دیگر که 15 دسامبر (25 دیماه 91) از سوی کمیته اجرایی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) اعلام خواهد شد، در گروه سوم این رقابت ها حضور دارند. دور نخست یا بین قاره ای این رقابت ها از 31 می سال 2013 برابر با 11 خردادماه سال آینده به مدت پنج هفته برگزار خواهد شد که تیم های اول تا سوم هر گروه که در رده بندی جهانی در جایگاه بالاتری قرار دارند، سه میزبانی خواهند داشت و در دو بار مهمان حریفان می شوند.بدین ترتیب در گروه دوم این رقابت ها که تیم ملی والیبال ایران قرار دارد، تیم های روسیه، ایتالیا و کوبا در سه بازی دور بین قاره ای میزبان خواهند بود و در دو بازی مهمان می شوند.صعود به مرحله نهایی این رقابت ها نیز به این صورت خواهد بود که از گروه های اول و دوم سه تیم برتر به همراه بهترین تیم گروه سوم به مرحله نهایی صعود می کنند که با تیم میزبان هشت تیم مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال را تشکیل می دهند.مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال نیز از 16 تا 21 جولای 2013 برگزار خواهد شد که میزبان این مرحله نیز آخر ژانویه سال 2013 معرفی می شود. محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال ایران به عنوان عضو دپارتمان لیگ جهانی در این اجلاس حضور دارد.

 
 گروه بندی لیگ جهانی 2013:

گروه اول: برزیل (WR1)، لهستان (WR4)، ایالات متحده آمریکا (WR5)، بلغارستان (WR8)، آرژانتین (WR9) و فرانسه (WR16)

گروه دوم: روسیه (WR2)، ایتالیا (WR3)، کوبا (WR6)، صربستان (WR7)، آلمان (WR10)، ایران (WR14)

گروه سه: کانادا (WR18)، کره (WR22)، فنلاند (WR31)، هلند (WR41)، دو تیم بعدا اعلام می شوند.

 



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان