ابزار رایگان وبلاگ

Pebble، هوشمندترین ساعتی که در نمایشگاه CES رونمایی شد
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

 

 Pebble، هوشمندترین ساعتی که در نمایشگاه CES رونمایی شد

حتماً شما هم تا به حال ساعت‌های مچی زیبا و شیک بسیاری دیده‌اید، اما ساعت جدیدی که در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شده، نکات جالب توجهی دارد، در واقع شاید Pebble هوشمندترین ساعتی است که تا به امروز رونمایی شده است. در ادامه می‌خواهیم امکاناتی که زیر پوشش شیک آن نهفته است را مورد بررسی قرار دهیم.به گزارش علم پرس؛ ظاهر ساعت پبل شبیه ساعت‌های معمولی است اما امکانات پیشرفته‌ای دارد. این ساعت با گوشی شما همگام‌سازی می‌شود، چه اندرویدی باشد و چه iOS فرقی نمی‌کند. پیام‌ها و اطلاعات آی‌دی کالر گوشی روی ساعت به نمایش در می‌آید.چیزی که باعث تمایز پبل می‌شود، نرم‌افزار قدرتمند و روان و همچنین ظاهر خیره‌کننده‌اش است. به عنوان مثال شما می‌توانید پیکربندی ساعت را از طریق سرویس ابری تغییر دهید و صداهای دلخواه برای هشدارهای آن انتخاب کنید. شاید بخواهید در مورد وضعیت آب و هوا اطلاعات کسب کنید، مشکلی نیست، این ساعت قادر به انجام چنین اعمالی است.

 Pebble، هوشمندترین ساعتی که در نمایشگاه CES رونمایی شد

اگر دوست داشته باشید حتی می‌توانید ظاهر ساعت را نیز از طریق دانلود تم تغییر دهید.یکی دیگر از ویژگی‌های جالب ساعت پبل این است که بسیار باریک است و تنها ۳۸٫۲ گرم وزن دارد. صفحه نمایش پبل از نوع e-ink است، همین موضوع باعث می‌شود که بتوان در نور شدید محیط بیرون نیز بتوان آن را به وضوح مشاهده کرد. رزولوشن آن نیز ۱۴۴ در ۱۶۸ پیکسل می‌باشد.


 Pebble، هوشمندترین ساعتی که در نمایشگاه CES رونمایی شد

وقتی ساعت پبل را در دست بگیرید، متوجه می‌شوید که سبک‌تر و زیباتر از ساعت‌های آنالوگ معمولی است. از طرف دیگر سازندگان نرم‌افزار در آینده‌ی نزدیک با بهره‌گیری از امکانات مختلف پبل مثل شتاب‌سنج و حسگر نور محیط، می‌توانند نرم‌افزارهای بیشتری برای آن ارائه کنند که بر جذابیت آن می‌افزاید.زمان عرضه‌ی این ساعت ۱۵۰ دلاری، روز ۲۳ ژانویه اعلام شده است، روزی که ساعت برای اولین حامیان مالی در کیک‌استارتر ارسال می‌شود.

 



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

اکبر
ساعت9:57---24 دی 1391
سلام
وب جالبی دارید
اگر با تبادل لینک و بنر موافق هستید به من هم سر بزنید
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان